Taisyklės ir sąlygos

I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS

1.UAB “Simona House ” valdoma “Rimuošės dvaras“, “La Vanda”, “Simona House” elektroninės rezervavimo sistemos veikimo taisyklėse reglamentuojama siūlomų apgyvendinimo ir  sveikatos procedūros paslaugų (toliau – Paslaugos) pardavimo per UAB „Simona House” (buveinės adresas: Dubijos g. 22A, Šiauliai; juridinio asmens kodas 302914307; tel.: +37061446634; el. paštas nakvynesiauliuose@gmail.com, toliau – elektroninė rezervavimo sistema, tvarka  ir kliento tarpusavio teisės, pareigos ir atsakomybė.

  1. Apgyvendinimo įstaiga pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti šias taisykles. Naudojantis elektronine rezervavimo sistema, taikomos taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
  2. Apgyvendinimo įstaiga neprisiima jokios rizikos ir yra besąlygiškai atleidžiamas nuo atsakomybės, jeigu klientas išsamiai nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
  3. Pateikti užsakymus elektroninėje rezervavimo sistemoje turi teisę:

4.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

4.2. Juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus;

4.3. Visų šių taisyklių 4.1–4.3 papunkčiuose nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

Pastaba:  nepilnamečiai asmenys paslaugomis gali naudotis tik kartu su juos prižiūrinčiais suaugusiais asmenimis, kurie atsako už nepilnamečių asmenų priežiūrą ir saugumą. Suaugęs asmuo – 18 metų sulaukęs asmuo, prisiimantis visišką atsakomybę už kartu atvykusių vaikų priežiūrą ir elgesį, šių taisyklių laikymąsi, už vaikų daiktų tinkamą priežiūrą.

  1. Apgyvendinimo įstaiga turi teisę be įspėjimo klientui apriboti galimybę naudotis elektronine rezervavimo sistema, jeigu Klientas iš esmės pažeidžia šių taisyklių reikalavimus, pavyzdžiui klientas mėgina pakenkti elektroninės rezervavimo sistemos darbo stabilumui ir (arba) saugumui.
  2. Elektroninėje rezervavimo sistemoje informacija pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis.

II SKYRIUS PRISIJUNGIMAS PRIE ELEKTRONINĖS REZERVACIJOS SISTEMOS

  1. Klientai įsigyti paslaugas gali prisijungę prie elektroninės rezervacijos sistemos bei nurodę tokią informaciją:

8.1. fizinio asmens vardą ir pavardę, kontaktinį telefono nr., el. paštą;

8.2. Kliento duomenys įvedami tik užsakymo patvirtinimo tikslu.

  1. Jeigu pasikeičia kliento registracijos duomenys, privaloma nedelsiant juos atnaujinti. Apgyvendinimo įstaiga nebus atsakingas už žalą, atsiradusią klientui ir (arba) tretiesiems asmenims, jeigu klientas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis, nepateikė arba nepapildė duomenų jiems pasikeitus.
  2. Kliento pateikti asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų̨ teisinės apsaugos įstatymu ir kitais asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančiais teisės aktais. Tvarkydamas ir saugodamas pirkėjo asmens duomenis, Apgyvendinimo įstaiga vadovaujasi Privatumo politikaužtikrina asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio arba neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Kliento asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik su kliento sutikimu. Kliento sutikimas pažymimas elektroninėje rezervavimo sistemoje, atitinkamame lauke. Dovanų kuponą kitam asmeniui ar rezervaciją kito (kitų) asmenų naudai atliekantis asmuo įsipareigoja užtikrinti, kad šių asmenų duomenys bus pateikiami Apgyvendinimo įstaiga  su jų žinia ir sutikimu.
  3. Klientas visada turi teisę, pateikęs prašymą apgyvendinimo įstaiga susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis, sužinoti, kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų.
  4. Klientų asmens duomenys bus naudojami ir saugomi Privatumo politikojenustatyta tvarka ir terminais.

III SKYRIUS REZERVACIJŲ PASIRINKIMO IR MOKĖJIMO UŽ JAS TVARKA BEI TERMINAI

  1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus paslaugų paketus (pagal tą dieną galiojančius pasiūlymus, į Paketą gali įeiti nakvynės, maitinimo bei atskiros grožio prozedūrų paslaugos) arba standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje, su nuoroda apie galimą datos pasirinkimą, pagal rezervavimo dieną galiojančias kainas.
  2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti pageidaujamą laisvą rezervacijos datą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
  3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas turi pereiti į kitą rezervacijos etapą – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas/pageidavimus dėl rezervavimo.
  4. Tam, kad Kliento rezervacija būtų galiojanti, Klientas privalo sumokėti pilną sumą. Klientas gali atlikti apmokėjimą vienu iš šių būdų:

16.1. Paysera;

16.2. Stripe;

  1. Atlikus apmokėją per 16.1 ar 16.2 punktuose nurodytus mokėjimo būdus, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyti kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, apmokėta suma.
  2. Rezervavimas pagal užklausimą. Elektroninėje rezervavimo sistemoje nesant pageidaujamo laisvo kambario, Klientas gali užpildyti užklausos formą. Užpildęs formą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip apmokėti už paslaugas. Klientas gali apmokėti paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas tik gavus apmokėjimą gavimo metu. Sumokėjęs įmoką, Klientas gaus el. laišką, kuriame bus nurodyti kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina ir kitą su Rezervacijos patvirtinimu sisijusią informaciją.
  3. Prieš apmokėjimą, klientas patvirtina, kad susipažino su apgyvendinimo įstaiga elektroninės rezervavimo sistemos veikimo taisyklėmis, uždėdamas varnelę užsakymo lange  ties  „Perskaičiau ir sutinku su privatumo politikair užsakymo taisyklėmis “. Klientui nesuteikiama galimybė pateikti rezervaciją, jeigu jis nėra susipažinęs su šiomis taisyklėmis ir to nepatvirtina.
  4. Kai apgyvendinimo įstaiga gauna mokėjimo patvirtinimą, laikoma, kad tarp kliento ir apgyvendinimo įstaigos yra sudaryta paslaugų sutartis. Apgyvendinimo įstaiga neatsako už tai, kad paslaugų sutartis nebuvo sudaryta dėl laiku negauto mokėjimo patvirtinimo šiose taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

IV SKYRIUS DOVANŲ KUPONŲ UŽSAKYMO TAISYKLĖS

  1.  Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą.
  2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik apgyvendinimo įstaiga paslaugomis.
  3. Pageidaujamų paslaugų kainai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais arba kortele registratūroje.
  4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus.
  5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 6 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip.
  6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, jo galiojimo terminas pasibaigia ir už jo kainą sumokėti pinigai nėra grąžinami.
  7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama.
  8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita – faktūra neišrašoma.
  9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną apsilankymą.

V SKYRIUS PASLAUGŲ TEIKIMAS, REZERVACIJOS ATŠAUKIMAS

  1. Klientas turi teisę atšaukti savo rezervaciją ne vėliau kaip likus 5 dienoms iki paslaugų teikimo pradžios, kreipdamasis raštu nakvynesiauliuose@gmail.com . Tokiu atveju apgyvendinimo įstaiga privalo grąžinti visą kliento sumokėtą avansą per 10 darbo dienų nuo visos mokėjimui reikalingos informacijos pateikimo.

VI SKYRIUS GINČŲ SPRENDIMAS

  1. Visi nesutarimai, kilę tarp kliento ir apgyvendinimo įstaiga dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  2. Klientas, norėdamas pateikti pretenziją arba išspręsti kilusią problemą, turi kreiptis į apgyvendinimo įstaiga raštu. Galimi pretenzijos ir kreipimosi raštu pateikimo būdai:

36.1 siunčiant el. paštu: nakvynesiauliuose@gmail.com.;

36.2. siunčiant adresu: Pelkių g. 15, Šiauliai;

  1. Klientas dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. paštas tarnyba@vvtat.lt,  telefonas (8 5) 262 6751, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo (EGS) platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

VII SKYRIUS BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

38.Kitiems šiose taisyklėse neaptartiems klausimams, susijusiems su paslaugų įsigijimu www.nakvynesiauliuose.lt  taikomos apgyvendinimo įstaiga  paslaugų teikimo taisyklių nuostatos.

 

Close
Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį mūsų svetainėje. Naršydami šioje svetainėje sutinkate su mūsų slapukų naudojimu.
Close